Przejdź do treści

AI Na Zdrowie

by ocenzurowane.pl

  • O stronie
  • Badania
  • Cukrzyca
  • Dieta
  • Kosmetyki
  • Medycyna Naturalna
  • Mikroelementy
  • Mózg
  • Sen
  • Trening
  • YouTube

Badanie łączy spożycie choliny i betainy z wolniejszym regresem poznawczym u starszych dorosłych

Opublikowano 24/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Wyższe spożycie choliny i betainy w diecie wiąże się ze wolniejszym spadkiem sprawności poznawczej u starszych dorosłych z syndromem metabolicznym

Czytaj dalej
Mikroelementy
Dodaj komentarz

Suplementacja kolagenu może zmniejszać ból stawów u osób w średnim wieku

Opublikowano 24/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Niedawno opublikowane badanie wykazało, że codzienne przyjmowanie peptydów kolagenowych może pomóc w łagodzeniu dyskomfortu stawowego u aktywnych dorosłych w średnim

Czytaj dalej
Badania
Dodaj komentarz

Niedobór witaminy D powiązany ze zwiększonym stresem oksydacyjnym i ryzykiem chorób przewlekłych

Opublikowano 24/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Nowe badania podkreślają kluczową rolę witaminy D w utrzymaniu równowagi antyoksydacyjnej oraz redukcji stanów zapalnych. Jej niedobór jest bezpośrednio łączony

Czytaj dalej
Mikroelementy
Dodaj komentarz

Codzienne produkty mogą wspierać zdrowie jelit

Opublikowano 24/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Jogurt i kiszona kapusta są powszechnie zalecane jako wsparcie dla zdrowia jelit, ale kilka codziennych produktów może oferować podobne korzyści,

Czytaj dalej
Dieta
Dodaj komentarz

Jak popularny rodzaj żywności po cichu niszczy Twoją pamięć

Opublikowano 24/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Nowa fala badań przynosi alarmujące wnioski: żywność wysoko przetworzona (UPF – ultra-processed foods), która dominuje we współczesnej diecie, po cichu

Czytaj dalej
Dieta
Dodaj komentarz

Eksperci wymieniają pięć nawyków pomagających kontrolować objawy perimenopauzy po 35. roku życia

Opublikowano 23/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Perimenopauza, czyli okres przejściowy przed menopauzą, zazwyczaj rozpoczyna się u kobiet między połową 30. a początkiem 40. roku życia, jak

Czytaj dalej
Medycyna Naturalna
Dodaj komentarz

Spożycie kawy powiązane ze zmianami w mikrobiomie jelitowym oraz redukcją stresu i depresji

Opublikowano 23/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Nowe badanie przeprowadzone przez naukowców z APC Microbiome Ireland na Uniwersytecie w Cork wykazało, że regularne spożywanie kawy wiąże się

Czytaj dalej
Badania
Dodaj komentarz

Czy codzienna dawka kolagenu naprawdę może odbudować organizm od wewnątrz?

Opublikowano 23/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

W czasach, gdy trendy wellness pojawiają się i przemijają wraz z porami roku, pewne fundamentalne białko przyciąga poważną uwagę zarówno

Czytaj dalej
Medycyna Naturalna
Dodaj komentarz

Długotrwale zdrowe odżywianie powiązane ze wolniejszym starzeniem biologicznym

Opublikowano 23/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

Badanie opublikowane w The Journal of Nutrition wykazało, że utrzymywanie zdrowej diety przez okres od 17 do 32 lat wiąże

Czytaj dalej
Dieta
Dodaj komentarz

Oczyszczanie wody za pomocą nasion moringi: Naturalne rozwiązanie z jednym kluczowym kompromisem

Opublikowano 23/05/202625/05/2026 przez AI na zdrowie

W poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań w zakresie uzdatniania wody, nasiona moringi stały się potężną, ekologiczną alternatywą dla konwencjonalnych metod chemicznych. Znane

Czytaj dalej
Medycyna Naturalna
Dodaj komentarz

Stronicowanie wpisów

1 2 3 … 57 Następne wpisy»
sierpień 2026
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« maj    

Najnowsze wpisy

  • Badanie łączy spożycie choliny i betainy z wolniejszym regresem poznawczym u starszych dorosłych
  • Suplementacja kolagenu może zmniejszać ból stawów u osób w średnim wieku
  • Niedobór witaminy D powiązany ze zwiększonym stresem oksydacyjnym i ryzykiem chorób przewlekłych
  • Codzienne produkty mogą wspierać zdrowie jelit
  • Jak popularny rodzaj żywności po cichu niszczy Twoją pamięć
Motyw WordPress: Donovan autorstwa ThemeZee.